Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Ερωτευμένος, Τρελλός ή Τρελλά Ερωτευμένος (αλλά μην το ..παρακάνουμε)

Σε προηγούμενη ανάρτηση (post) είχα αναφερθεί στο "Σκοτεινό αντικείμενο του Πόθου" την ταινία του Μπουνιουέλ που διανέμεται από σημερινό κυριακάτικο φύλλο. Πρόκειται για την μεταφορά του βιβλίου "Η Γυναίκα και το Νευρόσπαστο" στου Πιερ Λουί - το βιβλίο μου άρεσε πιο πολύ από την ταινία. Είναι η ιστορία ενός ερωτευμένου που ταλαιπωρείται συστηματικά από τη γυναίκα-αντικείμενο (όχι ηδονής) αλλά πόθου ανικανοποίητου.


Και ενώ μια ακόμα εμπορευματοποιημένη εορτή ερωτευμένων μας αποχαιρετά, έπεσε στα χέρια μου ένα μικρό δίγλωσσο βιβλιαράκι με "Ερωτικά Ποιήματα" του πολυδιαβασμένου και πολυβραβευμένου Χιλιανού ποιητή Πάμπλο Νερούδα.
Όμορφα ποιήματα απόλυτα ταιριαστά σε σκοτεινά και φωτεινά αντικείμενα πόθου, αλλά αυτό που θέλω να αναρτήσω στο blog, με ελαφρώς σκωπτική διάθεση λόγω και καρναβαλιού είναι το επόμενο:

ΠΑΝΤΑ

Για πριν από μένα
δεν νιώθω ζήλια.

Έλα μ' έναν άντρα
στην πλάτη,
έλα μ' εκατό άντρες στα μαλλιά σου,
έλα με χίλιους άντρες ανάμεσα στα στήθη και στα πόδια σου,
έλα σαν ποτάμι
γεμάτο πνιγμένους
που συναντά μανιασμένο τη θάλασσα,
τον αιώνιο αφρό, τον καιρό!

Φέρ' τους όλους
εκεί όπου εγώ σε περιμένω:
πάντα θα είμαστε μόνοι,
πάντα θα είμαστε εσύ κι εγώ 
μόνοι πάνω στη γη,
τη ζωή να πάρουμε απ' την αρχή!

Πάμπλο Νερούδα (1904-1973), "ερωτικά ποιήματα", Εκδόσεις Πατάκη

Εντάξει, δεν είμαι αναφανδόν υπέρ του Πλατωνικού Έρωτα, ούτε και υπέρ της ζώνης αγνότητας. Να το δούμε και κάπως προοδευτικά και να μην ζηλεύουμε τον ένα, άντε και τους εκατό να τους ανεχτούμε, αλλά με χίλιους άντρες στο ...κουβάλημα, όχι μαναξιά δεν βλέπω ούτε μόνοι δεν θα είμαστε αλλά αρχίζει να γίνεται και λίγο ...ανθυγιεινό!!!
Πάμε γι' άλλα, καλύτερο μου ακούγεται...

Δείτε ακόμη:
http://fanezan.blogspot.com/2009/11/chaser.html
Στις φωτό βιτρίνες στο μιλάνο, προβάλλουν σκοτεινά αντικείμενα πόθων και υποσχέσεων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Translate

Αναγνώστες