Κυριακή, 5 Σεπτεμβρίου 2010

Θερμοκήπιο και ...Υπερθέρμανση

Βερολίνο-Καμινάδες
Φαινόμενο Θερμοκηπίου (Global Warming).
Άλλος λίγο, άλλος πολύ, οι περισσότεροι πλέον γνωρίζουν για το πρόβλημα με την άνοδο της θερμοκρασίας του πλανήτη, την τήξη των πάγων και την άνοδο της στάθμης της θάλασσας, τα ακραία καιρικά φαινόμενα που προκαλούνται από αέρια θερμοκηπίου (Greenhouse gases) όπως το διοξείδιο του άνθρακα (CO2).
Το πρόβλημα παρακολουθείται και καταγράφεται και στην μεθόδευση για την αντιμετώπισή του γίνεται συχνά-πυκνά γίνεται αναφορά στο Πρωτότολλο του Κιότο, την εξοικονόμηση και ορθολογική χρήση της ενέργειας, την προώθηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και βιοκαυσίμων, ενώ ακόμα επανεξετάζεται και η στροφή στην πυρηνική ενέργεια.

Εντύπωση όμως μου έκανε μια διαφήμιση σε κεντρικό παπουτσάδικο (υποδηματοπωλείο) του Αμβούργου. Ομολογώ ότι δεν αντιλαμβάνομαι το νόημα (υπονοούμενο) αλλά ίσως κάτι μου διαφεύγει. Συνειρμικά όμως, παραφράζω το "κρύο, καιρός για δύο"  με το πιο συναφές με την διαφήμιση:
Ζέστη, καιρός για δύο
Διαφήμιση από Αμβούργο

Τα media και η διαφήμιση στην υπηρεσίατης ανθρωπότητας (;)

Τελικά βρήκα άκρη στο video από το youtube και στο site της εταιρίας που "τρέχει" κι ένα διαγωνισμό με βραβείο "1 λεπτό για να μεταφέρετε και να κερδίσετε όσα παπούτσια μπορείτε έξω από το μαγαζί".

Σας παραπέμπω στην διεύθυνση:
http://www.bianco.com/bianco_fashion/please_stop_global_warming.html

Δείτε και το βιντεάκι - έχει πλάκα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Google+ Followers

Translate

Αναγνώστες