Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Φώς (Phos)



Ωδή στον homo technologicus
και τον τεχνητό φωτισμό 

"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." 
Thomas Edison

Δεν έμαθα τη λέξη αποτυχία
την προσπερνούσα αδίστακτα
Επιμονή είναι η μούσα μου
Θωμάς
ο επιλεγόμενος και άπιστος
τ' όνομα μου

Ερευνητής επαγγέλλομαι
κι εφευρέτης
Πατέντες προστατεύουν τις επινοήσεις μου
Επενδυτές θυσιάζονται στα οράματά μου

Πρωτοτυπία, 
είμαι δούλος σου
Διανοητική ιδιοκτησία το πάθος μου
Δοκιμή και σφάλμα η μέθοδός μου

10.000 επιλογές που δεν δούλεψαν 
10.000 δρόμοι αδιέξοδοι 
Μέχρι να βρεθεί ο μοναδικός
Τρόπος και Δρόμος

Και εγένετο φώς.
Ρευματοδότης, πρίζα η κοινή, είναι ο θεός μου
Ρευματολήπτης η ζωτική μου περιοχή

Μέμνησόν  με
Θυμίσου με τον ταπεινό 
κυρίαρχε καταναλωτή 
όταν 
με διακόπτες και λαμπτήρες 
φωτοδότες
διώχνεις 
φόβους, σκοτάδια και σκιές
και χρωματίζεις με ψηφιακούς χρωστήρες
τα όνειρα ή τους εφιάλτες σου

Δεύτε λάβετε φώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Translate

Αναγνώστες