Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Διάλογοι


-Γιατρέ μου νοιώθω πολύ down. 
-Πώς το'παθες 
-Με κακοχαρακτήρισε ένας συνάδελφος και μ'έχει πάρει από κάτω.
-Συνάδελφος; Τί δουλειά κάνεις;
-Δεν δουλεύω, κάααθομαι.
-Είσαι άνεργος;
-Τουναντίον, υπεραπασχολούμενος, υποαμειβόμενος και υπερφορολογημένος
-Σίγουρα είσαι Δημόσιος Υπάλληλος

-Ναι, δεν δουλεύω, με δουλεύουν
-Τουλάχιστον εσύ έχεις μια θεσούλα - μην κλαίγεσαι.
-Δεν κλαίγομαι αλλά δεν μπορώ να ανέχομαι και κάθε λογής σαχλαμάρες επειδή κατέχω την θεσούλα. Την έχω ξεχρεώσει πριν από χρόνια,
-Και τι σόϊ συνάδελφος σε κακοχαρακτήρισε;
-Δικός σας συνάδελφος-γιατρός. Με είπε κτήνος, αμόρφωτο και άλλα συναφή και βαρύτερα
-Έλα βρε χαζούλη -και γι'αυτό προσεβλήθης;
-Όχι, αλλά να ήθελε και 50 ευρώπουλα για την γνωμάτευση λέει
-Ε, πόσο να πάρει ο άνθρωπος-επιστήμονας είναι δεν είναι μπακάλης
-Έχετε δίκηο, είστε πολύ καλός. Δεν έπρεπε να το παρεξηγήσω. Ευχαριστώ.
-Εγώ παίρνω 12
0ευρώ ξέρετε. Αλλά για σένα μόνο 100. Επειδή σε συμπάθησα.
-Μα δεν κάνατε τίποτα
-Τίποτα το λές αυτό. Τόσα χρόνια σπούδαζα. Το λένε κι οι γραφές: Καιρός του σπείρειν και καιρός του θερίζειν.

-Σωστά. Αλλά μου λέγανε ότι η ιατρική είναι λειτούργημα κι όχι επάγγελμα...
-Δεν στα λέγανε καλά. Εγώ πώς θα ζήσω. Πώς θα ζήσει η οικογένειά μου.
-Σωστά έχετε πάλι δίκηο. Δεν το είχα σκεφτεί. Μπορώ να σας πληρώσω με πιστωτική κάρτα;
-Πιστωτική; Μα είσαι σοβαρός; Σε γιατρό ήρθες όχι στο ικεα.
-Συγγνώμη γιατρέ μου. Ορίστε το 100ευρώ. Καταπράσινο, κολλαριστό και συλλεκτικό. Αντίο μονάκριβό μου. Να σας δώσω τώρα και τα στοιχεία μου για την απόδειξη;
-Απόδειξη; Ποιά απόδειξη; Άντε να μου χαθείς γαϊδούρι που θέλεις κι απόδειξη. Τί να την κάνεις την απόδειξη βρε άχρηστε; Αν ήθελες απόδειξη να μου το'λεγες από την αρχή. Φέρε τα 100ευρώ και λίγα είναι. Με σύγχισες. 200 έπρεπε να σου πάρω. Άντε φύγε πριν το μετανοιώσω.
-Συγγνώμη και πάλι γιατρέ μου. Γεια σας. Δεν ήθελα να σας εκνευρίσω.  Εγώ πάντως ηρέμησα. Είστε καταπληκτικός. Ξέρετε το 100ευρώ είναι πλαστό αλλά μια χαρά περνάει. Μπορείτε να πληρώσετε μ'αυτό τον υδραυλικό σας (ούτε κι αυτός δίνει απόδειξη) ή τον δικηγόρο σας (σιγά μην δίνει απόδειξη). Είναι και ασφαλές. Δεν προσημειώνεται και έτσι δεν διατρέχετε κίνδυνο. Μακριά από φακελάκια, μόνο. Φιλάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Translate

Αναγνώστες